Contacta

Mallorca Music Magazine te acerca toda la actualidad musical balear con especial atención a la escena local.

DATOS DE CONTACTO

Tarifas publicidad

Publicado el 10 julio, 2025

Nastallat converteix en atreviment el popular «Parado de Selva»

Per Víctor M. Conejo
Laia Rius, Nastallat, per Pau Pascual - Mallorca Music Magazine
Laia Rius, Nastallat, per Pau Pascual

«Parado de Selva» és el nou llançament de Nastallat per Produccions Blau, projecte artístic de Laia Rius que fusiona la música electrònica i la música d’arrel.

Tothom ha gaudit ballant el «Parado», per això han volgut incorporar “aubercocs i cireres” a la seva cistella de temes. Amb aquesta cançó, consolida la línia sonora que ha anat construint amb els darrers singles, acompanyant la melodia amb un arranjament electrònic que no deixa indiferent. Això dona lloc a un bolero ràpid que només podran ballar els més atrevits i amb el que donen l’entrada a l’estiu per seguir ballant i celebrar-lo.

Produïda per Jaume Gelabert i la mateixa Rius a Tramuntana Estudis, amb arranjament a partir de música popular de ‘Gela’ i Rius, màster de Charly Chicago, direcció creativa de Pau Pascual i disseny gràfic de Guillem Contestí (Contestí Studio). Acompanya el llançament amb un lyric video també obra de Pascual.

La trajectòria de Nastallat/Laia Rius va començar al Conservatori d’Igualada, on va estudiar violí, guitarra i música fins als 18 anys. Tot i que va deixar la música de banda durant la universitat, va redescobrir la seva passió pel ball de bot i la cultura mallorquina, que es van esdevenir part fonamental de la seva vida. El 2021 va iniciar el seu camí com a DJ, fusionant música d’arrel i electrònica en homenatge a la cultura mallorquina.

El nom artístic prové del sobrenom amb que es coneix la seva família, després que un rebesavi perdés el nas a un accident. D’aquesta manera, ret homenatge al seu origen i a com la història es va transformant amb el temps.

El seu primer senzill va ser «Sant Antoni (de Manacor)«, publicat el passat gener, que és una reinterpretació innovadora dels tradicionals goigs de Sant Antoni de Manacor transformats amb l’energia i textures pròpies de la música electrònica. El passat abril va presentar «Bullanguera enamorada», un tema original que celebra l’amor a través d’una reinterpretació fresca d’una bullanguera amb textures electròniques.

Nastallat - Bullanguera enamorada

Enrédate en nuestras redes:

Publicado por:

Víctor Manuel Conejo Manso en Mallorca Music Magazine

Periodista de Cultura desde 1997. Lo último, 18 años en Diario de Mallorca (también como diseñador editorial). Antes recuerda haber pululado por Cadena Ser/Radio Mallorca, IB3 TV/Ràdio, Mondo Sonoro Balears, Youthing o Radioaktivitat, más diversas promotoras, productoras, agencias de comunicación, centros de creación y gestión cultural, etc. Ingresos extra como DJ y liante.

No hay comentarios

Deja un comentario

Con la colaboración de: